avatar Ten blog rowerowy prowadzi dromik z miasteczka Czechowice-Dziedzice. Mam przejechane 1023.46 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.61 km/h i się wcale nie chwalę.

RowerowePodbeskidzie.pl

Wykres roczny blog rowerowy dromik.bikestats.pl

W koło komina

Środa, 2 maja 2012 · dodano: 02.05.2012 | Komentarze 0

Poszlajałem się trochę dookoła miasta po tym wpadłem do wszystkich sklepów rowerowych w celu zakupu siodełka. Odwiedziłem 4 sklepy i tylko w 2 poczułem się jak pełnowartościowy klient. W telegraficznym skrócie.
1. Kompletna olewka nawet nie bardzo chcieli mi pokazać to co mieli na półce, bo i tak nie kupię.
2. Bardzo miła obsługa i ciekawa oferta, tutaj ostatecznie kupuję siodełko tylko czekam aż przyślą do sklepu.
3. Poprosiłem o twarde siodełko do szosy, zaproponowano mi to
4. Mimo bardzo szczerych chęci nie udało znaleźć się odpowiadającego mi siodełka.

Sklep w którym kupuję siodełko zyskał kolejnego wielkiego plusa. Mianowicie bezproblemowo wypożyczają mi produkt na cały dzień i w razie czego nie ma problemu ze zwrotem.