avatar Ten blog rowerowy prowadzi dromik z miasteczka Czechowice-Dziedzice. Mam przejechane 1023.46 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.61 km/h i się wcale nie chwalę.

RowerowePodbeskidzie.pl

Wykres roczny blog rowerowy dromik.bikestats.pl

Rekreacyjno-fotograficznie

Poniedziałek, 26 marca 2012 · dodano: 26.03.2012 | Komentarze 0

Pewna osoba prosiła mnie, żebym zrobił jej parę zdjęć z mojej codziennej trasy, pomyślałem czemu nie i siadłem na rower. Przejazd był bardzo powolny i z wieloma przerwami co poskutkowało bardzo niską średnią. Najgorsze z tego wszystkiego jest, że na dobrą sprawę nie było nic z jazdy i zdjęć. Zdjęcia byłem zmuszony wykonywać swoim super-duper-master-plaster wspaniałym telefonem i nic nie wychodziło, ale trudno nic się na to nie poradzi.
Za to jutrzejszy dzień zapowiada się dosyć ciekawię, bo w końcu udało mi się znaleźć kogoś do jazdy. Pewnie będę odstawał jak cholera, ale bardzo się tym nie zrażam, bo przynajmniej da mi to jakąś motywację, żeby wziąć się za siebie.